Gyémánt garancia

Kedves Diamond Deal Tag,

Számunkra fontos, hogy a vásárlóink, köztük Te is elégedett legyél az általunk közvetített szolgáltatásokkal, termékekkel!

Annak érdekében, hogy kiváló szolgáltatókkal dolgozzunk együtt, a partnereinket alapos szűrés után választjuk ki. Így törekedve arra, hogy olyan kiszolgálásban, élményben legyen részed, mely mindenki számára elvárható, és, ezáltal hűséges vásárlónk maradj.

A partnereink maximálisan arra törekednek, hogy a lehető legjobbat kapd, de a jó szándék ellenére is előfordulhat, hogy csalódott, vagy, elégedetlen vagy a szolgáltatás tartalmával, esetleg nem azt kaptad, amit az ajánlatban olvastál.

Fontos tudnod, hogy a szolgáltatást nem a Diamond Deal nyújtja, mi kizárólag közvetítünk közted és a szolgáltató között, mégis fontos, hogy a vásárlóink elégedettségét tartsuk szem előtt minden esetben!
Ezért ha problémád adódik a szolgáltatással, vagy termékkel, mert úgy érzed, hogy a pénzedért alapvetően tartalmilag nem azt kaptad mely a feltételek között szerepelt, mi a problémát kivizsgáljuk, és ha jogos a panasz, akkor a kupon árát 100%-ig jóváírjuk a DD egyenlegeden! Minőségi probléma esetén viszont kizárólag a szolgáltatóval tudod egyeztetni, és megoldani a problémát!

Ne feledd, először is a tartalmi problémát fontos jelezned hivatalosan a szolgáltatónál megtalálható Vásárlók könyvében (panaszkönyv), vagy egyéb hivatalos írásos formában azonnal a szolgáltatás igénybevételekor, vagy a termék átvételét követően, és ennek a másolatát számunkra is eljuttatni. Ha ezt megtetted, akkor tudjuk kivizsgálni a problémát, szükség esetén a szolgáltatóval szemben eljárni, és a kupon árát jóváírni a DD egyenlegeden. 

Mindezt fontos, hogy a kupon érvényességi idején belül tedd meg!

Ezen kívül, amennyiben nem kapsz időpontot, mi a vásárlástól számított 30 napon belül jóváírjuk a kupon árát a DD egyenlegeden.

Üdvözlettel:


Darmos Sándor

Ügyvezető Igazgató
Diamond Deal Kft.

A Diamond Deal Gyémánt Garanciáról bővebben a felhasználási feltételekben olvashatsz.